Gullsnitt venter på ditt bidrag

Gullsnitt venter spent på å se et bredt utvalg av bidrag fra etablerte fotografer, reklamebyråer og nykommere, i Norges viktigste kåring innen reklamefotografi. Nå nærmer fristen seg med stormskritt!
VIKTIG MELDING!
Ny og endelig frist for innsendelse: 30. januar kl. 23.59, www.gullsnitt.com

Har du avsluttett innsending og ønsker å sende inn flere bidrag, må du registrere deg på nytt og da med en annen mail-adresse (ny mail adresse kan du enkelt skaffe på f.eks. hotmail eller gmail).

______________________________________________

- Gullsnitt har hele 11 kategorier, der vi ser etter arbeider som skiller seg ut i mengeden. Det kan være blikkfang, nyskapelse, kreativitet, teknikk eller personlig stil som er det avgjørende når en profesjonell jury samler seg for å kåre de beste reklamefotografiene og personlige arbeider fra 2010, skriver Gullsnitt i en pressemelding.

Arbeidet vurderes i sin helhet opp mot den kategorien det er meldt på. De ni kategoriene ”byråprisen”, ”reklame”, ”mote”, ”portrett”, ”musikk”, ”produkt”, ”mat/drikke”, ”interiør/arkitektur”og ”næringsliv/profil” skal være arbeider gjort for kunde, men Gullsnitt har også to kategorier som ikke er oppdragsbasert; ”eget arbeid” og ”nykommer”.

- Vinnerene av Gullsnitt har tidligere hatt stort utbytte av den reklamen det gir å vinne; kåringen er et bevis på at du arbeider profesjonelt og skiller deg ut i mengden.

Konkurranseinfo/ innsending

Frist for innlevering: 30. januar 2011
Prisutdeling og fest: Månefisken (Oslo) fredag 18. mars 2011

Følg Gullsnitt på facebook
 -

Varsle Foto.no
Som innlogget kan du kommentere artikler.
Artikkelkommentarer
Ingen har kommentert denne artikkelen enda
Eller kommenter via Facebook:
Åpne uskalert versjon i eget vindu